Belevenissen in de CT scan (26 maart 2015)

Begin 2016 krijg ik een borst reconstructie, dit wordt gedaan dmv een operatie waarbij van mijn buik een nieuwe borst wordt gemaakt. 

Gratis mommy-makeover: buik weg, borst terug.. πŸ˜ƒπŸ˜ƒ Weer een voorbeeld van “ieder nadeel heeft zijn voordeel” 

Dus mocht ik me op 26 maart melden bij radiologie voor een CT scan van de bloedvaten in m’n borsten en m’n buik. Er wordt dmv contrastvloeistof gekeken of de vaten goed genoeg zijn om te verplaatsen en opnieuw aan te sluiten tijdens de reconstructie operatie van mijn borst. 

Ik werd opgeroepen, mocht me uitkleden, sokken, onderbroek en T-shirt aanhouden, sieraden af.

Sokken aan??? OMG.. Waarom nu weer precies een gat in me sok????? Sokken gingen uit dus.

  
Sieraden af, ringen en oorbellen mochten aanblijven.

Ik ging liggen, de lieve dame maakte een mooie foto voor mijn blog.

  
“O, wat leuk dat u alles bijhoudt en er over schrijft” en ik werd aangesloten op het infuus waar de contrast vloeistof doorheen zou gaan.

Het zou een raar gevoel zijn, de vloeistof was warmer als mijn lichaam, ik zou het voelen stromen en het gevoel krijgen dat mijn keel dik werd en dat ik in m’n broek zou plassen.. Oke dan…
Apparaat gestart, vloeistof gaat lopen..

Zoooooo raar!!!! Ik hoorde het lopen (m’n arm lag naast m’n hoofd), soort van prut prut in m’n arm..

Toen de dikke keel en … Ja hoor!! Getver Getver.. Het broek plas gevoel!!!!!
Het leek echt net of ik m’n broek volpieste… πŸ˜‚

Machine gaat draaien..

Adem in… Vasthouden.. Adem uit..

Adem in.. Vasthouden.. Adem uit..

Machine uit..

Huh?? Machine uit??? Nu al klaar?? 

Nee dus..

“Mevrouw, u heeft uw navelpiercing nog in”…

Oepsie… Ja… Sorry………… 😳😳
Heb ik weer….. Denk ik daaraan..
De dame had het over sieraden afdoen, denk ik dan aan m’n piercing??
Dat ding hoort bij m’n lijf, gaat er nooit uit.. 
Nu dus wel..
Snel uitdoen en verder.

Hoop gezoem en draaien een minuut of 10 en toen was het klaar.
Toen lekker naar huis, maar niet voordat ik een heerlijk maison Kelder gebakje had gehaald.

Waarom?? Omdat ik vond dat ik dat wel verdiend had!!

(Liet em wel nog vallen in het zakje, maar dat maakte voor de smaak echt helemaal niks uit)

Uitslag aders was trouwens goed, dus reconstructie kan doorgaan en krijg ik in januari m’n sixpack en m’n nieuwe borst. Happy!!! πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

  

2 gedachtes over “Belevenissen in de CT scan (26 maart 2015)

  1. Oh wat goed dat je dat gaat doen!!En wat fijn dat het kan.
    Ik ben erg benieuwd hoe je dat gaat ervaren.
    Ik had hier ook interesse voor: mooie oplossing voor het buikje en dan ook nog nieuwe borst ;-). Moet er door de omstandigheden van af zien. Daarom des te leuker om het via jou te volgen.
    Succes alvast!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie